ACORDAREA AJUTOARELOR DE URGENŢĂ ȘI DE ÎNMORMÂNTARE
- Ajutoarele de urgenţă şi ajutoarele de înmormântare se acordă în baza Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare şi ale HCL nr. 39/2007 privind stabilirea criteriilor şi metodologiei de acordare a ajutoarelor de urgenţă de către primarul municipiului Orăştie.
- Ajutorul de înmormântare se acordă în cazul decesului unei persoane din familia beneficiară de venit minim garantat (ajutor social), al persoanei singure beneficiare de ajutor social sau al persoanei fără adăpost și fără aparținători prin acoperirea unei părți din cheltuielile cu înmormântarea.
ACTE NECESARE pentru acordarea ajutorului de înmormântare:
- cerere - tip - Descarcă formularul (DPAS_cerere tip_ ajutor_urgenta); Descarcă formularul (DPAS_cerere tip_ ajutor_inmormantare);
- certificatul de deces, în original şi în copie;
- actul de identitate al solicitantului;
- acte de stare civilă ale solicitantului din care să rezulte relaţia de rudenie cu decedatul sau, după caz, acte care atestă calitatea de moştenitor, tutore, curator;
- dovezi privind suportarea cheltuielilor cu înmormântarea.