Lista documentelor de interes public
- Raportul anual de activitate;
- Raportul socio-economic elaborat de primarul municipiului Orăştie;
- Buletinul informativ al Consiliului Local Orăştie;
- Strategia şi planul de dezvoltare economică şi socială a Municipiului Orăştie;
- Hotarâri ale Consiliului Local de interes general;
- Dispoziţii ale Primarului cu caracter normativ.
Lista categoriilor de documente produse şi/sau gestionate potrivit legii
- adeverinţe;
- certificate de urbanism, planuri de urbanism, autorizaţii de construire/demolare, eliberare avize tehnice, procese verbale;
- autorizaţii;
- înregistrări şi prelucrări declaraţii de la persoane fizice pentru stabilirea impozitului pe clădiri şi terenuri;
- înregistrări fiscale ale mijloacelor de transport;
- prelucrare diverse cereri;
- înştiinţări pentru asociaţiile de proprietari;
- redactare rapoarte Şi expuneri pentru Consiliul Local;
- eliberări certificate de naştere şi deces, extrase sau copii de pe actele de stare civilă, eliberare livrete de familie, certificate de căsătorie, adeverinţe de înhumare, înregistrări sentinţe de divorţ, declaraţii de căsătorie;
- anchete sociale, dispoziţii primar pentru acordarea unor ajutoare, dosare pentru diverse alocaţii, ajutoare sociale, ajutor persoane cu handicap;
- verificări şi înregistrări contracte în arendă, contracte de închiriere teren, întocmire dosare de înscriere în registrul exploataţiilor agricole, contracte de păşunat, evidenţe subvenţii , gestionarea poziţiilor din registrul agricol, evidenţa efectivelor de animale;
- comunicate de presă pentru informarea cetăţenilor prin intermediul mijloacelor de informare în masă;
- verificarea dosarelor depuse pentru autorizarea activităţilor de comerţ, prestări servicii, producţie etc.;
- gestionarea dosarelor pentru obţinerea diferitelor autorizaţii;
- procese verbale/note de constatare cu ocazia realizării controalelor la agenţii comerciali şi celor care prestează servicii;
- dosare profesionale pentru funcţionarii publici, certificări anuale, raport de audit, bilanţ contabil;
- fişe de calcul pentru stabilirea ajutorului social, dispoziţii, gestionarea dosarelor pentru obţinerea ajutorului social.